onsdag, december 31, 2008

sammanfattning 2008






Nu är mina naglar klara, jag är nyduschad och superfräsh. Och nu ska jag försöka sammanfatta år 2008.

  • Jag började finna mig själv och  vet vad jag vill göra med mitt liv (stort +)
  • Jag träffade underbara Max<3
  • 3 veckor i Italien var helt grymt
  • årets roligaste var stureplansveckan i Visby
  • Jag, Malin och Petra åkte utomlands och fick underbara minnen därifrån
  • Tattuering
  • varit utsatt för övergrepp
  • min  blogg blev en av Umeås mest lästa
  • jag åkte till Tunisien och fick rida på kameler <3
  • Jag har bränt mig på rumpan så jag har ärr för livet
  • family-reunion i London
  • åt kräftor för första gången
  • Bestämt mig för att flytta tillbaka till sthlm
Det finns massor mer att räkna upp, men det var det mest väsentliga jag kom på just nu.
Nu ska jag fortsätta att fixa mig, för klockan 20:00 ska jag iväg på nyårsmiddag.

Inga kommentarer: