måndag, december 15, 2008

dagens makeup

Idag hade vi vårat nästa sista MOCKS-prov, vilket kändes otroligt skönt. Det var iaf 2 engelska prov, och båda gångerna skulle man skriba uppsatser, och jag tycker det gick rätt okej faktiskt. Imorgon har vi vårat sista och det är i Business and Management, men det känns faktiskt riktigt bra, ska ge järnet nu på sista provet! 
Efter skolan idag gick jag på stan som vanligt, med Hannorna och Dea, letandet efter julklapparna fortsatte och när jag väl hittar någonting att köpa, var sig det är julklapp eller till mig så har jag aldrig bankomatkortet på mig.. så typiskt. Och jag har det jämt annars, men dom gångerna jag vill ha nåt så har jag glömt det i jackan, för jag byter jacka rätt så ofta. Och juste, idag tänkte jag vara lite färgglad så jag hade en knallgrön eye-liner runt ögonen, gansak festlig faktiskt, den kommer från Nouba och finns på KICKS!

Ikväll ska jag bara plugga B&M, så det går bra imorgon och bara ta det lugnt. Kolla på Mamma Mia filmen igen för den är så himla bra, och imorgon sak jag iväg och sola med grabbarna.. det kommer bli så kul! Juste...jag flyttar om 3 DAGAR OCH JAG ÄR SÅ HAPPY! Att jag fyller år om 2 dagar ignorerar vi, jag har iaf strukit den dagen i min almanacka! Gör det ni med!

Inga kommentarer: