lördag, december 27, 2008

Manolo Blahnik eller Christian Louboutin?

Det är nästan 1 år kvar tills jag fyller 18 och ännu längre kvar tills studentbalen är, men min mamma och min mormor börjar redan att planera min 18-års dag + studenbalsklänningen. Jag menar, dom kan väl lugna ner sig lite iaf! Mamma frågade mig vad jag önskar mig när jag fyller 18, då sa jag en bil, men det hade hon redan räknat ut och en Tag Hauer klocka, eller en rolex HAHA, men aah den får jag väl vänta gansak länge med att köpa... 
Dessutom fyller en av mina bästakompisar 18 samtidigt som mig, så vi funderar på att boka grand hotel båten tillsammans tills våran 18-årsdag som är en torsdag och då måste man vaar ute i tid säger mama så redan på måndag ska hon börja ringa och höra med dom. Alltså jag orkar bara inte! 
Ska jag gå och lyssna på hur min 18-års dag ska vara ca 1 år i förväg?

Och när det kommer till klänningen så vill både min mamma och min mormor oatt jag ska ha en designer klännig som ska skilja ut sig från mängden, och det är klart att jag också vill, men dom kan väl lugna ner sig. Och så har vi bestämt att jag ska klackar från Christian Louboutin eller Manolo, vad tycker ni?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Cl, definitivt!

Anonym sa...

louboutins!!

Anonym sa...

om jag ens hade haft råd med sådanna skor skulle jag lätt slå till på Christian Louboutin:)


Kram

Honey Bourbon sa...

Det lutar faktiskt åt ett par Louboutins för mig med :)

Anonym sa...

finns dom här märkerna i sverige ens?