fredag, december 19, 2008

lady gaga på berns










Nu är jag hemkommen från dagens aktiviteter. Bilturen till Stockholm gick bara bra, jag var till och med vaken hela vägen (nästan iaf). Sen kom vi fram till min bror, drack lite glögg, jag fixade mig och bytte om inför konserten på Berns, min bror hade till och med gjort stark glögg till mig , en STOR mugg, så utan någon vetskap om det så resulterade det i att jag vinglade fram till här och var. 

Ikväll träffade jag på Danny, Mattias, (han som är med i gruppen E.M.D) och Idoljury medlemmen Andreas (på Berns). Lite kul. I alla fall så var konserten superkul, Lady Gaga bara så snygg, och vakterna på Berns var himla roliga också. Kvällens outfit var;


  • Svart fodral från AA
  • Transparent från H&M
  • Väska Chanel
  • Hihg heels 
  • Fake-fur
  • halsband från London
  • klocka jetset
  • skinnhandskar
Här kommer lite bilder, och jag fick även med lite filmer, men dom lägger jag in i nästa inlägg, för nu ska vi dricka ännu mer glögg och äta lussebullar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

åååh va kul :) hade du roligt? :)

Honey Bourbon sa...

ja riktigt kul :)