tisdag, december 16, 2008

Fan vad det känns bra!

NEJ HÖRRNI! NU VILL JAG BARA SKRIKA AV GLÄDJE! MOCKS-proven är klara, det var inte så farligt som jag trodde, och idag gjorde jag mitt sista som var i business och det kändes BRA! Nu är det Hej då Östra Och Hallå YBC! SÅ BRA!

Efter skolan gick jag på stan med Dea och Hannorna och vi mötte upp Carro som vi inte sett på länge. Det var riktigt mysigt! Sen blev det lite shopping idag också! Efter att Carro hade lämnat oss igen (hon skulle på möte) så gick vi runt och kollade på ännu mer grejjer/kläder. Jag ville köpa en fin present till mig själv, så jag hade spanat in underkläder, den ny-lanserade kollektionen från Tiger. Och jag visste att dom skulle ha det på Twilfit, men vet ni vad!? Dom hade inte det setet jag var ute efter så jag blev helt bedrövad, men handal lite på twilfan ändå!
Sen hittade jag en supersöt lilla klänning på VoS, men vågade inte köpa den! BRA TJEJ JAG ÄR. 
Efter att jag kom på att jag inte vågade så började jag gråta och var super ledsen för att jag känner mig supergammal och ja... det är helt enkelt jobbigt att vara kvinna i unga dar!

Efter det, gick vi ut och åt, och vet ni vad tjejerna hade gjort? Dom hade köpt presenter till mig, så himla söta. Och det var det jag ville ha också! Så himla gulliga! Så PUSS på dom!

Idag fick Chanel-väskan hänga med mig på axeln och high heels.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag verkligen älskar din Chanel-väska!!!
Hur mycket kostade den ens?!

Honey Bourbon sa...

Tack så mycket, jag gillar den med, har också en ännu mindre variant. Och dom är väldigt dyra då mina är vintage också, så dom har samlat på sig ett väldigt högt värde.

Kram