torsdag, december 25, 2008

den enda.

Det känns som att jag är dene nda som stannar hemma idag och inte går ut och festar... det är massa fol som har frgat om jag ska med ut, men jag har tackat nej. Känns som att jag vill vara hemma med mamma lite innan jag flyttar till pappa för då kommer vi inte att ses så mycket och dessutom tycker jag att man borde vara hemma med "familjen" på juldagen. Men ni som går ut och festar hoppas jag får en trevlig kväll.

Jag har nyss spelat Guitar hero world tour, och nu kollar jag på pirates of the caribbean som går på fyran. Imorgon ska jag åka och shoppa med mamma, känns som att det är det enda jag gör nu för tiden, men helt ärligt så finns det ju inget bättre...

Den vackra bild har Greg Kadel tagit, mon dieu.



1 kommentar:

Anonym sa...

skitsnygga vinklar!