måndag, december 29, 2008

Nyårspanik!

Okej, jag natar att jag inte är dene nda som är drabbad av den så kallade nyårspaniken. Jag vet inte alls var jag ska vara, Stockholm, Åre, Vemdalen etc.? Förr gick det spekulationer om London också, men det är nu struket från listan.
Kläder är mitt minsta problem iaf, om jag nu ska vara i Sthlm, för jag har massa fina afton-klänningar som jag kan välja att vraka mellan, men ska jag till fjällen är det lite svårare, jag äger tyvärr inga täckbyxor, men jag ska köpa mig ett helt skidset när jag kommer till Sthlm för det lär behövas.

Jag antar att det visar sig, var jag ska vara och med vilka jag ska vara med, på nyårsdagen, och det tycker jag inte alls om. Men jag hoppas på det bästa iaf. Vad ska ni göra på nyår?

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du ska ju vara med oss föffan gumman, de kommer bli krymt!!!