fredag, september 19, 2008

Äckligt sjuk..

Idag stannade jag hemma från skolan och exakr för 20 minuter sen vaknade jag och känner mig ändå galet trött.
MIn hals värker och är igenslemmad, precis som min näsa.. och jag hostar också. HEMSKT! Jag vill verkligen bli bra tills imorgon och framför allt till London.

Jag ska försöka hålla mig hemma idag, men vi får se om jag lyckas,. för det vore inte helt fel att gå ut på stan en sväng och ta sig en latte. Men än så länge ska jag spana mer på höstens craving. Jag ska göra upp en Cravings-lists till vi åker till London. Hoppas verkligen att vi kommer finna oss tid med att shoppa etc. för vårat schedule är tight.
Anyway så kommer jag även spana in acnes nya butik på norrmalm när jag är i stglm på måndagn.. kommer bli spännande för jag tycker acne gör urhäftiga saker, Jag har nämligen hittat en mössa som jag ska köpa med mig därifrån :)




Inga kommentarer: