lördag, september 13, 2008

Lördags shopping



Hela min dag ar jag mestadels tillbringat på stan..rätt skönt. Mamma kom vid 12 ungefär och ringde och väckte mig runt 11, så jag sprang in i duschen så jag skulle hinna bli klar. Sen när hon kom efter att ha varit hemma och pratat lite så åkte vi till Costas och brunchade, jag tog en kladdkaka(A) och en vaniljlatte och mamma en vanligt. Riktigt mysigt faktiskt.

Efter det sprang vi runt på stan lite, jag började med att köpa ett par chinos liknande byxor, fast mer åt kostymhållet (svarta), tidlösa, riktigt snygga. Perfekt till hösten iaf. Sen köpa mamma ett par stövlar, sen köpta jag hårfärg, och ansiktskrämer och nagelgrejjer på KICKS. Efter det köpte vi ett par till skor, sen köpta jag en pull-over från Gant och lite små grejer från Åhléns. Så min shoppingdag var rätt lyckad. Det gjorde min dag, hittade även ett par skor jag ska köpa snart, och ett par tiger jeans :) Förvånansvärt nog hittade jag även ett par UGG´s på en skoaffär här i Umeå, men nu när dom redan är beställde så spelar det ingen roll. Men jag provade iaf och kollade om jag hade beställt mina i rätt storlekt, och det hade jag.

Efter ett himla springande på stan åt vi middag på Costas, vi tog varsin sallad, och det var riktigt gott:) Förutom det så såg jag en riktigt söt kille, jag smälte nästan...


Resten av kvällen ska jag tillbringa framför böckerna, sen lite senare ska jag och några till ta ett par glasvin och köra lite gossip talk.

Inga kommentarer: