lördag, september 06, 2008

Dagen efter!


Nu har jag vaknat efter gårdagens festligheter. Det var kul ibörjan, urartade mot minnen blev galet mot slutet då 2 stycken stog och spydde på min balkeong. SÅ ÄCKLIGT! Simon tog hem Carro för hon visste inte vad hon hette längre.
Vi ledde Carro hem till mig med party-hattar på allihopa iaf och sen överraskade vi henne när vi var framme. Sen kom det massa folks som jag aldrig sett i mitt tidigare liv, men whatever. Jag och Hanna hade tagit över singstar-sjungadet helt och hållet och vi sjöng oss hes så varken hon eller jag har någon vidare röst idag
.

Min mobilväckarklocka ringde ca 7 på morgonen och den låg i köket så jagh stöp fram för att stänga av den men dock tog det ca 15 min för mig att inse vad det var. Sen somnade jag om. Klockan 12 vaknade Hanna som sov hos mig och väckte mig och vi drog igång städningen. Så nu är nästan allt klart. 40 min senare plingar det på min dörr och jag vågar inte öppna! MEn sen tar jag mig mod och gör det, när jag väl öppnar (ståendes i under kläder) så står Hanna G och Lars där. Shit vilken unecpected överraskning av dom att komma bara så där...

Nu sitter vi och bara pratar äter kladdkaka till frukost, försöker inse hur allt vi drack igår kunde gå åt så snabbt med tanke på att vi hade väldigt mycket. Sen så ritar Hanna en tvätt-lista åt mig nu. För jag ahr bott ensam i ett helt år nu och aldrig tvättat, men i veckan lovade jag mig själv att jag ska tvätta nångång inom dom 2 närmaste veckorna. Så hon skriver upp hur man sortarar, hur man gör och hur många grader etc.

- Jag frågade iaf nyss hur man gör emd bh:ar, så säger Lars - Du ska vika ihop com och lägga dom i en tvättpåse, direkt efter frågan utan att ens tänka. Vilken kille! Han hade verkligen koll på dom grejerna!


Förövrigt så känenr jag mig lite halvt seg idag, men jag ska snart duscha och sen kila ner på stan och ta en latte så blir säkert allt bättre igen. Och juste jag ahr träningsvärk också! (Tiden på gymmet gjorde sitt igår)

Gårdagens outfit bestod iaf av:
Svart siden penn-kjol från Tiger
vitt ribbat Linne - H&M
Pumps med platå och peeptoe - Bianco!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gick det bra att städa?

Anonym sa...

tack för igår! :)

Anonym sa...

det var inget som gick sönder va?:S


Kram Anna

Honey Bourbon sa...

ja det gick bara bra, och tack och lov gick inget sönder. :)

Anonym sa...

Har du aldrig tvättat :O? hHur har du klarat dig egentligen?!

Honey Bourbon sa...

Hahaha, nej faktiskt inte. Jag brukar handla nya kläder eller så åker jag ner med mina kläder till mamma när jag åker hem så tvättar hon :)