måndag, september 15, 2008

In you face

Vet ni vad, jag är precis klar med tvätten. Allt gick riktigt bra, och jag har ännu en merit att skriva på listan! (y) Bra Chantalle, du är bäst! Pepp-talk kan man inte få för mycket av alls.

Jag känner även att det är träningsvärk på väg, men jag lär väl vänja mig snart, jag tränar 4 ggr i veckan nu, 3 ggr gym och spinning en till 2 ggr i veckan och har gjort det i 2 veckor nu, känns riktigt skönt. Men jag kommer nog ha svårt att gå imorgon, men det gör inget för att imorgon är jag ledig och ska enbart PLUGGA, och ta mig en latte på stan som vanligt och färga håret. En mysig tisdag helt enkelt..

Men nu kära vänner är det Magnus Betnér i rutan, alltså i ditt ansikte. Han är så rolig, och jag ska definitivt se honom när han är här i Umeå sista Oktober och hoppas få med mig anhängare så som Stefan, Dea, Elina, Hanna G, etc.:)


Vi hörs!

Inga kommentarer: