tisdag, september 09, 2008

Filip och fredrik, NY fashion week

Äntligen är jag nästan klar med ToK uppsatsen. Får göra klart resten imorgon. Jag har även hunnit med attduscha och det var superskönt, ska nog även lägga en ansiktsmask snart.

Ni vet väl redan allihopa att Ny fashion week har dragit igång och det är en av mina stora drömmar att få åka dit och se alla runway shower och se alla celebs. Men iaf, jag har även suttit och tjuvkikat lite på kollektionerna dom visade inför våren 09 på stylenews och det ser riktigt bra ut. Iaf så var det mkt färg, volanger och blommigt håller i sig. Även Carin Westers kollektion för våren 09 innehåller mkt blommigt och det var bland annat till den visningen jag blev bjuden till som var på Berns i Stockholm under fashion week i sthlm.
Men åter till hösten; ett av hösten it-plagg är fuskpälsen. Riktig päls är verkligen fördömt (törs man säga so yesterday)? och igår hittade jag en fuskpäls jacka, som är lite längre bak och kortare fram, den är svart, stilren riktigt tuff och kommer från Tiger of Sweden. Den ska jag haffa..när pappa kommer hem. Han befinner sig just nu på nån affärsresa i Frankrike eller dylikt.

Förövrigt så har jag laddat upp med nötter inför kvällen för att det är ju premiär för - VEM KAN SLÅ FILIP OCH FREDRIK!! Jag verkligen älskar dom killarna!

Förstätt ha en bra kväll.


Inga kommentarer: