måndag, september 01, 2008

jag har gjort det igen!





MIn dag har varit riktigt bra idag.. Började halv 11 idag, så jag tog en take-away latte på vägen till skolan (perfekt start på dagen). Förutom det så tittade solen fram idag och då blev man lite gladare för det. I skolan gick allt bra, jag jobbade på riktigt bra idag. Cred till mig!

Efter skolan knatade jag Hanna och Andrea iväg till stan, åt en glass, säkert den sita för i år, för kylan kommer krypandes just nu. Sen så köpte jag ett par skor.. ja som sagt jag har gjort det igen. Jag ser shopping som en del av min vardag. Men det mår jag bara bra av. Det blev iaf ett par svarta riktigt högklackade pumps, som jag ska ha till släktträffen är det tänkt. Jag menar, alla kommer vara riktigt välklädda. Och både släkten från Usa och England, sverige och Polen kommer vara där, så man vill ju vara snygg. Det blir en brakfest då också.




Pumpsen kommer från Bianco och kostade inte mer än 500:- ett riktigt kap tycker jag

3 kommentarer:

Anonym sa...

VILKA SNYGGA!!

Anonym sa...

vill också ha!

Anonym sa...

du kommer ju bli fett lång i dom challe!