tisdag, september 16, 2008

träningsvärk och hårfärgning

Som jag hade förväntat mig så vaknade jag upp med hemskt mycket träningsvärk idag. Gansak skönt ändå för man känner verkligen att man lever. Vi är ju lediga idag eller man kanske säga "lediga", för vi har friluftsdag idag och jag ville åka till paradisbadet men det blev inställt så jag tänkte vara hemma och färga håret istället.

Måste samt plugga idag eller iaf skriva klart engelska uppsatsen som ska vara inlämnad imorgon(?) och vika ihop alla min tvätt, (det som ni ser på soffan) :S. Dagens outfit är inte så mycket om att skryta om heller, den består av fotbollsstrumpr, puma shorts och pappas seglar tröja :) SO LONG!


1 kommentar:

elindahlander sa...

keep up the good work honey! sitting with the boys, waiting for the great one ;) hmm, my night gonna be long, not working tomorrow and you know why! grrr he´s hot, but i´m careful. kisses <3