måndag, september 15, 2008

jag har tvättat för första gången i mitt liv


Som i vet så lovade jag mig själv förra veckan tror jag det var att jag skulle tvätta någon av dom kommande veckorna..och vet ni vad?! Jag har precis gjort det, eller iaf tryckt in 2 proppfulla tvättmaskiner med kläder (jag kan knappt tro det själv), det pirrar i hela mgen och hjärtat är upper i halsgropen.. jag är verkligen jätte nervös för att något ska gå fel, bara för att det är jag liksom, och alla kläder blir typ förstörda!
Ja vi får se hur det går, jag återkomma sen med vidare information.


Jag har verkligen lärt mig mycket sedan jag flyttat hemifrån, det var verkligen ett stort steg in i vuxen livet. Jag har bl a lärt mig att tvätta, jag har bytt dammsugarpåsar för första gången i mitt liv också, bara här om veckan.Jag har lärt mig att bädda sängen varje dag, och massa mer. Jag är stolt över mig själv! För innan jag flyttade trodde jag inte att det skulle bli så här bra..

Inga kommentarer: