fredag, september 19, 2008

Efter den här kvällen är jag en ny människa

Från att ha legat hemma i sängen hela dan och baar haft det mysigt förvandlas min kväll till rena skräckscenriot. Jag har nog aldrig varit med om något sjukare..inom loppet av en timme förändrades allt...
Jag gick förbi ett fönster och såg en klocka, det var något speciellt med den.. den var sönder så alla visare baar snurrade så fort så jag vet inte vad. Det kändes konstigt och redan få förstog jag att nånting kommer bli gå helt snett den kvällen och det gjor det.

Jag har varit med om nånting som man som tjej verkligen inte vill vara med dom.. nånting som jag måste bära med mig livet ut. Jag vill inte skriva mer, för tårarna baar rinner just nu.
Men jag måste bara säg att utan Stefan hade det här slutat riktigt illa. Credd tillden killen, TACK för det du gjorde!

Inga kommentarer: