måndag, september 29, 2008

stockholms shopping

Jag har verkligen haft en toppen dag idag.. även om det varit lite stressigt. Jag och pappa tog varsinn sallad på sturehof idag och ett glas vin riktigt mysigt. Sen sprang vi runt i affärer, och som sagt så besökte jag nya acne butiken på norrmalm och den var riktigt snygg och fräsch och toppen. Jag fick med mig en mössa därifrån.
Sen kollade vi in nya J. Lindeberg butiken (bara herrkläder) men riktigt snygga, om jag var kille skulle jag nog endast gå klädd i vad dom hade där. Så pappa köpte med sig en skjorta. Efter det så köpte jag ett par skor, perfekt till hösten, och en mössa perfekt till vintern.


Jag hittade även en födelsedags present åt mig själv på NK, en väska :D så pappa kommer nog köpa den till mig för jag vill verkligen ha den! Rå snygg, men dyr så det får bli en riktigt investering. Men modellen är tidlös!
Förutom det så har jag fått för mig att köpa en hund, och varken mamma eller pappa säger nej så då blir det nog än :) En liten :) Så småningom när jag hittar mig en.

Men vet ni vad, jag är en person med jätte dåligt minne och jag tänkt elägga upp bilderna sen idag här på bloggen, men upptäckte nu att sladden till kameran ligger kvar hos pappa! BRA CHANTALLE!!

1 kommentar:

Anonym sa...

du tro du är blondinbella du. haha du måste skämta