måndag, september 08, 2008

VI lever i misär!

I alla fall jag! Min dag har verkligen inte varit bra alls idag! Kom tiaf till skolan helt förstörd. Första lektionen går helt okej som då var spanska. Sen ska vi ha engelska då får jag ett sms, och det gör så att jag brister ut i gråt. Som tur är kommer Carro och vi struntar i engelskan och baar går och pratar efter det som hänt i helgen. Jag är så himla trött på att allting ska hända mig jämt och ständigt! Jag bara undrar när det ska ta slut?
Hur som helst så har jag mest gått och gråtit hela dagen.


Det enda roliga som hände var att Jag följde med Simon och Carro och handla mat för han skulle handla det till klassen som ska ha friluftliv imorgon. Det enda han handlade för 100 :- var en stor falukorv och en stor påse godis. Det ska liksom vara deras mat imorgon. Väldigt ohälsosamt, tur att jag ite går i den klassen iaf,
Förutom det så fick jag en marabou av honom idag för jag var så ledsen och efter skolan när jag handlade mat med dea och hanna så fick vi 2 gratis kexchoklad var för vi fyllde i en enkät! Det kan man säga var dagens höjdpunkt, för det finns väl inget bättre än choklad när man är deprimerad?

Inga kommentarer: