tisdag, september 02, 2008

en dag i mitt liv i bilder
















Idag har jag haft en ganska crazy dag. Det börjar med att jag försover mig, iaf när jag ska stänga av väckarklockan på mobilen så slår jag ner alla mina 7 tidnigar på bordet brevid sänge, så det är en riktigt röra. Efter det tänkte jag ta ett glass blåbärssoppa, men då tappar jag den kartongen över hela matten i köket så den bli blå/lila. Efter som man ska hälla salt på spillt vin om det hamnar på en matta duk etc. så gjorde jag det på blåbärssoppan med för det hade samma färg. Men i det här fallet hjälpte det inte alls. Jag var iaf galet stressad då så saltet fick ligga kvar tills jag kom hem idag. Innan jag skulle iväg till skolan (var tvugen att ta bussen) så tänkte jag dra igeom håret emd plattången då märker jag att den är på och det betyder att jag har haft den på i över 24h, alltså sen igår morgon så den var galet varm. SLUT PÅ ELÄNDET!

Sen har allt bara gått bra, vi nollade ju ettorna på stan idag och det var lite roligt. Fast det fick vi inte så mycket bilder på, utan på mig haha, så låt bilderna tala för sig själva. För så här sen ingefär en dag i mitt liv ut nu för tiden. Bilderna är bra för man får verkligen med allt, både att jag dricker en latte varje dag, shoppar, är lite halvt galen, sometimes, att jag alltid har ett leende på läpparna och att jag är en utstickare från min klass.. Låt chanelväskan, glajjerna och kläderna tala för sig själva;)

7 kommentarer:

Anonym sa...

haha du är så TUFF! Din blogg är bra förresten Puss

Johanna

Anonym sa...

tänk om det hade börjat brinna?:O

Anonym sa...

fickan full med cash!

Anonym sa...

jag hoppas du är oseriös på vissa bilder:O

Anonym sa...

vad har du handlat idag då?

Anonym sa...

Nej tyvärr är det inte mina hästar. Jag hittade dom på ett fält nära där vi bor :)

Anonym sa...

Snygg skinnjacka! ;)