måndag, september 22, 2008

ny klädbutik i Umeå

När jag bloggade imorse sa jag att jag inte alls mådde bra.. och det gjorde/gör jag inte heller. Men jag fick ångest av att ligga hemma så jag gick till skolan ändå. Jag hann i alla fall med sista lektionen som var matte och det kändes rätt skönt faktiskt.
Efter skolan så följde jag med Malin på stan för hon skulle handla kläder för att hennes syster ska gifta sig så hon behövde lite hjälp och jag fick aggera personal-shopper, lite roligt faktiskt.. och det gick så klart bra.

Jag har lite Umeå skvaller att berätta för er. Det är nämligen så att en ny klädbutik/affär öppnar här i Umeå. Den heter D&D, och det står för dressed and denim, och kommer ligga i intersport byggnades. VAd jag vet kommer dom har rätt fräscha grejer där, från bl a. Marlene Birger som jag verkligen älskar, Ben Sherman, Fred Perry etc. Och den är ganska stor så jag hoppas dom har ett bra utbud. Den öppnar på torsdag iaf och jag är bjuden på "releaseen", men tyvärr så är jag i London då, och shoppingen där är verkligen hajpad så jag är inte ett dugg ledsen.

Nu måste jag packa lite saker som jag ska ha med mig och plugga:)

Dagens outfit
Klocka: Jet set
Jeans: Cheap Monday
Linne: Marlene Birger
Stövlar: Bron
x

Inga kommentarer: