onsdag, september 10, 2008

silikon i läpparna


Hej på er! Hoppas ni haft en ra dag idag och varit pigga.. för det har definitvt inte jag. Råkade somna på svenskan och var inte långt ifrån att göra det på Enviro lektionen med. Ändring i mitt sov-schema kan jag säga. Dags att börja lägga sig tidigare kanske och äta frukost..? Eller jag vet inte, jag är inte hungrig på morgonen går verkligen inte att få ner nånting.

Jag måste fortsätta på min ToK uppsats idag, och sen när den är klar måste jag börja på min engelskauppsats.. sen måste jag börja läsa en bok till svenskan som heter "Mor gifter sig". Är det någon som har läst den? full rulle!


Ja juste nu kom jag på avd et var jag skulle ta upp idag, ni vill säkert veta mer om det här med att jag ska spruta in silikon/resylane i mina läppar. Jag har ganska ofta hört av min mamma och pappa att jag har en liten överläpp och att den försvinner när jag ler. Så en dag sa jag till mamma att jag vill spruta in restylane (på skämt) men hon tog det seriöst och jag var så klart på. Jag ska ju inte spruta in så mycket så jag kommer se ut som Natasha Peyre, bara en liten mäng för att få ett litet lyft. Vi har iaf bokat tid på platik-kliniken och jag kan alltid backa ur om jag vill. Men vi får se.. än så länge ser jag ingenting negatvit med det. :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag gillar inte alex men visst han får skriva hur han vill men jag tror att innerst inne så gömmer sig en rädd liten pojke där.

När ska du spruta in silikonet?
och vad är en ToK uppsats?

Anonym sa...

Aha. låter intressant det ämnet ju.

Ja jag tror att tack vare hans rädsla så får han nu vara "Någon" genom sina spydiga bloggar. Men han saknar ju empati och ja... verklighetsförankring.

okej men om de är du på bilden så tycker då inte jag att din överläpp är för liten.

Anonym sa...

Ja jag förstår att det är ett sådant ämne.
Jo men de lilla jag ser (på grund av solen) så tycker jag det ser bra ut.

Anonym sa...

Du kan ju inte ha bra självförtroende om du måste ändra på dig o shit.