onsdag, september 03, 2008

är mitt tonårsliv förbi?


Just när allting började bli bra för min del, både i dag och i min huvudsakliga vardag..så får jag ett chockerande samtal.
Just nu är jag bara så arg, och ledsen och blir baar så förbannad på hur den svenska lagen funkar och hur folk ens kan göra så, och hur jag int ens kan få tillgång till ett privatliv!
Jag trodde verkligen att jag hade ett, att jag hade iaf 3 saker i mitt liv som inte en enda människa visste något om. Men på något jävla sätt kommer det ut och jag sitter just nu i skiten, med massa problem och vet inte alls vad jag ska göra
.

Jag vill baar rymma iväg så ingen vet vem jag är eller var jag befinner mig. Fast det är bara en dröm, jag måste ta tag i problemen nu, och "verka vuxen". Människor i min omgivning verkar vilja ta ifrån mig mitt tonårsliv där man ska ha hemligheter, och göra lite dåliga saker och misstag som man senare lär sig av...

3 kommentarer:

elindahlander sa...

i vår värld levar vi tyvärr såhär. jag har öppnat mig till mina närmaste om både de ena och de andra, jag räknar bara dagarna tills det kommer ut. men en hemlighet håller jag inom mig som bara jag vet om. det borde man kanske göra med allt? men ibland har man behov att tala om det för någon och höra åsikter, men tydligen kan man inte visa den tilliten längre. du klarar de, be strong. the good days is coming right next to the bad.

Honey Bourbon sa...

Tack Elin, du får en att se lite hopp om att det ska bli bättre :)

Anonym sa...

oj, vad har hänt?