söndag, september 14, 2008

The Yach Week (sommar 09)

Man kan säga att det är lite tidigt att börja planera nästa sommar redan nu, men jag måste. Ska nämligen segla på the yacht week, en vecka i medelhavet med egen båt (fast vi ska hyra en skäppare) för ingen i vårat gäng har seglar-cert förutom pappa och mamma, men ingen av dom ska ju med. Bara ungdomar i mitt gäng:) Båtarna måste man börja boka i Januari för dom går ät riktigt snabbt. Så man måste vara ute i god tid. Jag har redan lite insider information om vilka mer som ska med fast i andra grupper. Jag längtar i alla fall dit redan nu, det kommer vara massa regattor, massa segling massa bad och massa festligheter :)

Om det är någon som är sugen på att följa med, så säg till..
(Bilderna är tagna från The Yacht Week från den här sommaren)



3 kommentarer:

elindahlander sa...

räkna med mig. gäller de fest är jag alltid på :) oj vad roligt de skulle vara, puss

Honey Bourbon sa...

ja elin!,det kosta riaf 300 euro per person osv. v.34, det är helt underbart Och man knyter riktigt bra kontakter genom det!

Anonym sa...

Ah du The Yacht Week är bäst bäst bäst bäst bäst! Om man kolla bilder+videos så blir man ju extreemtaggad!

Ja råka hitta din coola blogg, sökte på "yacht week bästa veckan"

När drar ni??
Vilken vecka??
Vi ses!
//ö-malm/brommamaffian ;)