söndag, september 14, 2008

Topp 15


Klockan är rätt mycket nu och jag kan inte sova. Jag borde verkligen somna för jag sak upp ca 8 imorgon och åka iväg och fixa lite saker.

Hur som helst så kollade jag runt på lite blogglistor nu och upptäckte att min blogg ligger på 15:e plats här i Umeå.. inte illa va? :)
Med mer er hjälp hoppas jag att det kan bli topp tio snart.. eller vad säger ni?
Snart ska det iaf komma upp ett kort presentationsklipp här i bloggen :) I slutet av oktober ungefär.. ska bli roligt.

Har som sagt inte mer att skriva nu inatt. Men godnatt! Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag älskar den kjolen <3 Gina Tricot va?

Läs vad jag tycker om dom "stora" bloggarna
http://jsomijulia.blogg.se/2008/september/vad-jag-tycker-om-dom-stora-bloggarna.html

Honey Bourbon sa...

nej den kjolen kommer från H&M :)