tisdag, september 23, 2008

måste kunna norska för att få jobba i Norge?

Hej på er! Ojoojoj! vilken seg dag jag har haft idag.. och en verkligen sömlös natt. Vet inte vad det är med mig nu för tiden. Inget känns som det ska göra..:/ jaja. Idag lyckades jag somna på ännu en av Evas lektion.. men det är inte så svårt att undvika när hennes röst är totalt sövande.

Jag kom nyss hem till mamma iaf, riktigt mysigt. På bussresan hit sov jag verkligen hela vägen och det var rätt skönt för då gick allt bara snabbare. Så fort jag kom in så sprang jag på toaletten för jag vå så himla kissnödig och tycker inte om att kissa på bussar.. när jag kom ut så orkade jag aldrig knäppa byxorna, och helt plötsligt kommer mamma kollega hem till oss och kollar undersamt på mina uppknäppta byxer. Lite pinsamt.. men det är så typiskt mig.
Och juste vet ni vad.. min mamma har fixat lite i mitt rum, ställt dit en ny tv och den där grejen som den står på. Tack mamma!

Imorgon klockan 12 bilar vi ner till sthlm iaf, så ni som har lust att underhålla mig på resan dit får gärna ringa mig :
)

Dagens klädsel var väldigt avslappnad:
Jeans: Topshop
Skor: Converse
Skinnpaj: Hollies
Tisha: Junkfood
Skärp: Tiger of sweden




1 kommentar:

Anonym sa...

snygga converse!