fredag, september 12, 2008

Funky Friday



Äntligen är det Fredag kära vänner. Grymt skönt. Har iaf inga speciella planer för ikväll, förutom att vara med en vän. Mend et återstår att se vad kvällen har att erbjuda. Spännande! (till och med vädret har blivit bättre så här på kvällskvisten)
Idag vaknade jag upp med världens träningsvärk.. men jag har haft värre. Men ändå riktigt jobbigt, men jag gymmade idag ändå med David och det gick bra. I helgen måste jag i alla fall plugga, har en hel del att göra.. som vanligt när man går IB. TUNGT!

Ska iaf:
- Läsa en bok som heter Mor giter sig
- Skriva en rapport i business and management
- Skiva en engelska uppsats
- Läsa business
- PLugga matte



Imogon kommer mamma också, ska bli skönt att få träffa henne lite, vi ska nog gå ut och äta lite och shoppa lite (som vanligt), sen så ringde pappa nyss också:) Han ska åka hem från Frankrike imorgon och han frågade vad jag vill ha och vad han ska köpa med sig.. MIn önske lista var; en parfym, en viss mascara från Lancome, ett vin och lite kläder om han hittar något snyggt som jag säkert tror att han gör.

Inga kommentarer: