onsdag, september 17, 2008

förkylningen förstör en..

Godkväll på er!
Jag har precis vaknat och är äckligt seg. Men det var verkigen skönt att få sova lite.. sitter också just nu och lyssnar på The Kooks! dom är så bra. Jag hoppas verkligen att jag kommer bli frisk tills på lördag eller i alla fall se frisk ut för jag vill inte se ut som jag gör nu när vi ska modella och även hinna med en 20-års fest på lördag.. Jag hoppas att med mina trippla överdoser av hostmedicin och alla andra saker jag trycker i mig ska hjälpa! VI får hålla timmarna.

Och jag missar även hockeymatchen jag skulle kolla på idag :( Och juste, lillgrabben fyller år imorgon så jag måste ringa och gratta honom..

För övrigt så hoppas jag att jag slipper plugga hela helgen som förra helgen för jag måste få vila lite, men däremot kan jag jobba om alla andra i tillexempel matten och sånna grejjer för vi har ganska tight-schedule och jag kommer missa rätt så mycket när jag åker bort.

Imorgon efter skolan ska jag gymma, sola och bara ta hand om mig själv lite! Prioritering nr 1.

Inga kommentarer: