torsdag, september 18, 2008

Vissa ex-pojkvänner är underbara

Precis innan jag tänkte lägga mig så ringer min telefon. Och till min stora förvång så var det Johannes, mitt exex, och han är verkligen världens underbaraste kille. Det har i alla fall tagit slut mellan han och hans flickvän så han var ledsen och visste inte alls vad han skulle göra och ringde mig och ville prata. Och eftersom vi har en gsnska tight relation nu som kompisar så var det bara skönt att veta att han ringde just mig. Känns verkigen bra att veta att man har någon att prata med när det gäller saker av det motsatta köner för vi förstår verkligen varandra. Förutom det så sa han att han ska komma upp hit och hälsa på mig snart.. han gör verkligen allt för en. Och det känns speciellt bra att kunna vara så bra kompis med sitt ex och kunna prata om allt.



Jag hoppas att det blir mellan dom snart iaf, för jag tycker verkligen synd om honom.


Inga kommentarer: