söndag, september 07, 2008

Sköna Söndag

Äntligen är dt söndag. Jag vet inte varför jag är så glad för det,. men kanske för att det är en dag närmare tills vi åker till London.

Igår var det också en lugn Lördagkväll för min del, satt ensam hemma kollade på min nya favvo-film, drack hallonsaft och hade på mig Max (du får tillbaka dom när jag komemr till sthlm igen;) Mjukisbyxer och min brors T-shirt och det kan inte ha varit en vacker syn, men vet ni vad det får man unna sig ibland för det var riktigt skönt. Efter ett tag ringde hanna iaf med Company för dom skulle med på stan så vi sällskapade ner dit, jag mötte iaf upp en kompis en snabbis för vi skulle bara diskutera en sak och det gick ju bra. Sen rullade den kvällen på som vanligt. Lugn för övrigt

Min slndag kommer iaf att bestå av massa plugg idag, har en ToK uppsats att skriva klar och en svenska redovisning som ska vara kalr på tisdag att förbereda. Så det är en hel del. Och det är speciellt jobbigt nu när jag har omställt mig helt och hållet och blivit en riktig plugg-häst. Jag vill verkligen att det ska vara tipp topp och Perfekt. Och för att det ska g¨bra hela dagen så har jag laddat upp med Kaffe Latte, och Mörk choklad. (kan inte bli bättre när man ska plugga) Så idag får ingen störa :)


Ha en bra dag!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det låter riktigt mysigt i alla fall! Tack för det tipset!

/ Johanna

Anonym sa...

Tack :)Nyinflyttad i Umeå? Jag flyttade just ifrån den staden. Hoppas du trivs!

Anonym sa...

Ja verkligen. Jag gillar smaken otroligt mycket samt att det är ger ett proffessionellt intryck

Anonym sa...

Ja det märkert har ruskigt snygga klockor.
Jag får se vad det blir för sort.

Anonym sa...

Tack det samma tösen.

Kram från Ivan & Mona