måndag, september 22, 2008

Restylane, London, shopping, fest

Ätnligen har jag packat klart. Känns bra, fast jag kommer ha med mig fett mycker saker till skolan imorgon, sen kommer det väga ännu mer när jag sak från skolan med alla böcker osv.

Men iaf, nu när vi snart ska åka till London så har jag gjort en särskild lista med mina craving, och dom är många.. Så alla kommer jag tyvärr inte uppfylla. Men jag kommer springa runt som en galning på affärer som Urban Outfitters, Harrod, one of a kind too etc. Mammsen får hålla hårt i plånboken den här gången!

Bortsett från all shopping så blir det väl en "societets-fest" så det kommer bli massa mingel och champagne och jag hoppas riktigt allmänt roligt. Jag lovar att göra en så bra rapport som möjligt efter det och berätta lite om shoppingen där. Förövrigt så ska jag fylla mina läppar emd restylane om jag inte ångrar mig och det kommer jag också rapportera om.


Ni får ha det så bra.. för jag kommer inte hinna blogga förräns imorgon kväll!


Inga kommentarer: