onsdag, september 17, 2008

höst-sjukan?

Som säkerligen många andra i detta land så har jag också drbbat av den vädligt kända höst-sjukan. Ni vet den här förkylningen som kommer i samband emd hösten och det bara rinner snor ur näsan konstant och man känner sig allmänt hängig och trött. Det är hemskt..jag har gått runt med en toa-rulle på skolan idag hela dagen för att jag ska kunna snyta mig för det rinner verkligen hela tiden. Flrutom det så hostar och nyser jag varann minut och vet inte alls vad jag ska ta mig till.
Svänge i alla fall förbi apoteket efter skolan innan jag kom hem och köpte med mig massa grejer mot förkylningen, jag köpte, strepsils, nässpray (otrivin så klart), kan jang, c-vitamin, ipren och några andra också. Så jag hoppas att jag kommer känna mig bättre snart.

Idag ska engelska uppsatsen vara inskickad så jag måste göra färdigt den nu.

Och eftersom jag inte orkade klä mig så speciellt snyggt idag så fick det bli något helt vardagligt.


Stuprörs jeans: Lee
Vit T-shirt: H&M
Klocka: Jet Set
Skor: converse
Jacka: Skinnjacka från Hollies

Inga kommentarer: