onsdag, september 17, 2008

Resplan - London

Jag har nyligen pratat med mamma och kommit fram till att nästa vecka kommer bli riktigt stressig. Vi har även lagt om resplanen lite, eller i alla fall jag.
Går i skolan Måndag och Tisdag, efter skolan på tisdag åker jag buss hem till mamma, packar resterande saker som jag har där, bilar ner till stockholm med mamma och hennes kille. Dom sover hos min bror medans jag antingen sover hos pappa eller hos min bror och hans flickvän också, vi får se. Jag tror vi ska upp relatvit tidigt på tisdag och åka till Arlanda, flyga till London och vi kommer säkert bemötas av värsta välkomskomittén.

Men så fort vi kommit fran börjar nog hela köret..kommer bli så kul att träffa kusiner osv. som jag inte träffat på flera år. Men iaf, sen under dagarna så ska vi väl hinna med att shoppa, jag sak till plastik-klinikien, på söndag flyger vi hem kommer fram runt 22-23 på Arlanda, sen bilar mamma och hennes kille tillbaka till Kramis medans jag stannar i stockholm hos pappsen för att han fyller år. Så på måndag ska vi gå på stan shoppa och luncha tillsammans sen på kvällen ska vi gå och äta middag på Berns eller Sturehof,. vi får se :) KOmemr bli riktigt mysigt iaf. Och efter det på Kvällen flyger jag upp till Umeå.. shit pommes. Tror jag skrev med allt nu :)

Har nån något tips på vad man kan köpa till sin pappa i födelsedags-present?

Inga kommentarer: