tisdag, september 30, 2008

Umeå är så efter


Jag är och har varit galet trött idag, jag vet inte om det är kylan som gör det eller mina sömlösa nätter.. men jag tror det är båda. Jag lyckades somna på både ToK och svenska lektionen idag och vi har samma lärare i dom ämnena och som jag skrivit förr så har just den lärarinnan en så otroligt sövande röst.. Det går verkigen inte att hålla sig vaken.

Här i Umeå så har verkligen den riktiga höstkylan kommit.. till och med frost på bilarna när man ska till skolan på morgonen och då fryser man baar ännu mer när man ser det. Fast nu när jag har investerat i 2 mössör, en i päls och en acne så kommer jag i alla falll att hålla mig varm om öronen! SKÖNT!

Efter skolan idag gick jag på stan lite med Usa-Hanna sen med William och gjorde inget speciellt. Men när jag var i stockholm igår så kollade jag på skor med pappa och tänkte köpa ett par jodphur, men visste inte vilken färg så jag tänkte att jag köper dom i Umeå, men vet ni.. den här jävla stan är så efter att dom inte ens fått in den modellen i affären så jag blev så iriiterad.. jag har verkligen inga höstskor.. och jag behöver ett par nu! Exakt nu! Om dom inte kommer inom en vecka så får pappa posta upp ett par för nu vet jag vilken färg jag har också. Förotum det så vann jag en vadslagning idag, mot min bror så jag är 500 :- rikare.. HAHA

Men nu måste jag plugga matte och städa.. upptäckte idag att jag ligger lite på efterkälken i matten efter att vi har varit i london för jag hann verkligen inte plugga där! Men vi hörs sen!

Inga kommentarer: