torsdag, september 04, 2008

Match, städa, fixa

Nu har jag återhämtat mig lite från gårdagens drama,. skönt! Efter att ha prata lite med Carro så fick hon mig att inse att det inte är så farligt som jag upplevde det, men hon höll med om att det var riktigt sjukt.
Vädret idag var iaf super, så det fick bli high heels idag, ett par stuprör från acne och en instoppad skjorta. PERFEKT

Härnäst ska jag städa, för imorgon är det fest och då hinner jag inte städa alls innan så det får bli ikväll ganska sent tror jag. 19:30 ska jag iaf iväg med carro och simon och kolla på innebandy match, det kommer ett lag från Stockholm och om jag inte är helt vimsig nu så kanske även en bekant. Spännande! Matchen börjar 20:00 iaf och är i sporthallen i Gammlia.



Jag skriver mer sen om det händer något spännande!

1 kommentar:

Anonym sa...

sofistikerade tjejer gillas!;)