onsdag, september 03, 2008

Cravings - mode

Hösten är verkligen här nu. Det regnar konstant, man känner kylan komma krypandes och det enda man hör är allt om höstens trender som är det enda roliga.


Hösten cravings enligt mig är:

spets - dock börjar det bli lite uttjatat för min del
Stickat - oversize koftor (helst med mönster) som kan bäras till tights och jeans
Jeans - Svarta, mörka slitna (jag själv håller mig till stuprör)
Converse - Pssar perfekt till jeansen, när som helst
Ankelboots - om du vill vaar lite snyggare någon dag
Parkas - funkar till allt och perfekt nu när det regnar
skinnjackan - 24/7
Accessoarer - Stora, utmärkande armband och glasögon med kraftiga bågar



8 kommentarer:

Anonym sa...

var kommer spetstightsen ifrån?

Anonym sa...

du passar verkligen i allt!

Honey Bourbon sa...

dom kommer från Monki, och tack så mycket :)

Anonym sa...

Tack, för tipsen!


Kram Julia

Anonym sa...

sluta tro du är en modebloggare, du är i självavärket en bonde.

Anonym sa...

Ehm, du verkar inte känna tjejen. Och hon är så långt från bonde man kan bli, varken röker eller snusar. Hon har verkligen koll på höstens trender, och hon blir bjuden på events runt sthlm (vem som helst blir inte de) och hon vågar stå för sin åskit och vem hon är.

I själva verket är du nog en bonde som bara är avundsjuk och pratar om dig själv. och du vågar inte stå för vem du är, bra jobbat killen. Men du verkar inte känna den Chantalle jag känner!

Anonym sa...

Men håll käften anonyma jävla bondjävel!

Honey Bourbon sa...

Tack Annie och Max :)