söndag, maj 10, 2009

bra valupptakt

Goddag cupcakes! Jag hoppas att ni mår lika dåligt som jag gör idag efter en spårad dag och kväll?!  -Givetvis!

Valupptakten var så sjukt rolig. Det började med att vi alla samlades på hotellet och checkade in. Sen skulle all tåga till norrmalmstorg,men, jag och Soha gick före för vi höll i Carl Bildts kampanj - 5 minuter för Carl Bildt och det var riktigt kul!
Sedan efter det så var samling på hotellet igen och då höll Fredrik Reinfeldt tal och han är så himla bra, även Fjellner, Järkeborn osv. osv. väldigt intressant, men det var sjukt dlig luft i lokalen. Martin Soneby var även våran konferancier kan man säga och han är så sjukt rolig! han var lite smått förvirrad också då an stog ute och rökte och drack kaffe när han precis kom på att han ska upp på scenen så han slängde sig kaffekopp till mig och sa: här, kommer snart! Men han kom aldrig tillbaka, så han fick inte sitt kaffe!

Sedan efteråt var det dags för middag och fest. Vi var ca 10 tjejer på hotellrummet och 3 killar och fixade oss, dansade, sjäng och fördrack, det fanns bara två speglar också så det var en liten fight om dom. 
Jag kom även på att jag ville smörja in mig med glitterkräm innan  vi skulle ner och det fick jag hjälp med, så snällt! Jag stog och folk smörjde in mig, så bra!

Middagen var rolig och festen med, men den spårade lite, som vanligt när jag är inblandad i någonting känns det som. Dessutom undrar jag vad alla menade med " Den omtalade Chantalle", för varje gång jag hälsade på någon ny så fick jag höra det. Lite oroväckande.
Vad som hände sedan är en annan femma. Jag coh W drog iaf och nu mår jag som jag gör! Dåligt!!

Bilder kommer senare ikväll! Förörvrigt så måste jag plugga nu, och ta ett bad dessutom!


3 kommentarer:

hagge sa...

drog du till J på sture p?

Anonym sa...

visst var det du som hade en vit kort känning och dansade på scenen?

/beundrare

Honey Bourbon sa...

haha, nej jag pallade aldrig dra till Joel, var du där?

Anonym: Kan ha varit jag som gjorde det, men det fanns nog andra med vita klänningar som gjorde det med,