lördag, maj 16, 2009

fullspäckad lördag

Efter presskonferensen så gick jag och Leo till hans jobb, vid riksdagen, han köpte en Ben & Jerrys till mig (Tack Leo) och så gick vi upp på deras jobb-terass och herregud vad undert det var!
Dessutom visade han mig sitt kontor vilket var heeelt Amerikaniserat och Obamafied.
Sedan åkte jag på retorikutbildning med Micke.T. Väldigt lärorikt faktiskt. Bland annat så skulle vi berätta om ett problem och sen en lösning (inom politiken så klart) och det skulle vara 30 sekunder långt. Jag drog klassikern om lågkonjunkturen och finanskrisen och hur den drabbar just MIG, jag berättar inte hela talet utan det som jag sa i slutet var det klockrenaste och så MIG - "Utan jobb, får jag inga pengar, och utan pengar kan jag inte köpa mina Christian Laboutin skor"

När det var slut grillade vi lite, pratade och drack lite, en prefekt avslutning på det och börja på euro vision kvällen! 
KOM IGEN NU SVERIGE!

3 kommentarer:

Jessica sa...

gud va mycket roliga saker du göra :D

Madeleine sa...

hahahhaha Challe, va fan! så jävla klockrent.. du och dina skor

<3<3<33

Honey Bourbon sa...

hahhaha, jag vet jag kunde inte låta bli, men det är ju faktiskt sant också ;D