lördag, maj 23, 2009

funeral joke

Inatt hade Jag, Carro, Malin och Emma filmkväll, det var faktiskt jätte kul, för att jag har inte träffat dom tjejerna på väldigt länge. Så klart var det massor av gossip också, alltid lika kul.
Det värsta med korta lov är att man (jag) blir så äckligt onyttig. Jag mår verkligen riktigt illa av allt godis jag har ätit och annat skit, sådant somjag annars inte äter,. FAN vilken ÅNGEST jag har nu, kill me!

Jag har även varit på en begravningsceremoni idag, men det var inget för mig så jag gick hem. Jag råkade även dra ett ganska dåligt skämt utan att tänka efter - När jag kom in så kom en bekant från och sa: Men kolla! Stockholmaren är här och hälsar på!! Sen fick jag frågan, du är inte sugen på att komma hit igen? Jag svarade: HAHAHA, aldrig! Jag dör hellre! Väldigt opassande på en begraving!




Brillor - wayfarer, vit skjorta - vintage

2 kommentarer:

rosen sa...

snygga bilder baby ;)

kram Rosanna

Honey Bourbon sa...

tack så mycket rosen ;)