onsdag, maj 13, 2009

föräldrar


Hej allihopa!!

Jag är precis hemkommen från Kick-offen, jag gick lite tidiagre än planerat men jag kände mig lite seg och trött idag. Jag har även ett matteprov imorgon som jag tänkte plugga till. Satt även på Ck och plugga lite, men det gick som det gick...

Jag har även kommit på att jag tror att mina föräldrar kuppar mot mig eller något. Jag menar, de hatar varandra men ändå. Det känns som att dom konspirerar någonting emot mig. Varför? undrar ni säkert - Jo, för att min mamma ringde mig nyss helt spontant och frågade mig om jag mår bra osv.osv. utan några som helst förberedande argument eller påstående börjar hon kommentera och påpeka mitt sexliv... VAD FASIKEN VET HON?!, det är väl mitt SEXLIV inte hennes. Jag skällade på henne och la på telefonen... jag fattar inte vad som flög i henne?

Pappa däremot skäller på mig 24/7 nu för tiden (har börjat bo/vara mer hos honom nu för jag orkar inte vara ensam länge), han skäller på mig för att han påstår att jag är stökig av mig och inte städar! Jag menar, fine, om jag slänger kläder i hallen så får han klaga, men inte i mitt rum!?!? där kan jag väl få ha hur mycket kläder, skor och väskor jag vill utspritt överallt! 
Men tydligen inte.

Jag flyttade hemifrån när jag var 15 och jag tror jag ska fortsätta att håla mig till den saken, men jag pallar inte bo ensam längre!

3 kommentarer:

beaa sa...

hahaha jobbigt gumman ;) men jag tycekr vi ska flytta ihop!! :D

beaa sa...

hahaha jobbigt gumman ;) men jag tycekr vi ska flytta ihop!! :D

Honey Bourbon sa...

men jag vill bo med dig också :D