onsdag, maj 06, 2009

en nöjd Chantalle


Herregud, vad jag är nöjd med mig själv idag! Jag verkligen älskar sådanna dagar!

  • Jag har varit i skolan - och det har gått riktigt bra
  • jag har pratat jobb med Laura
  • och spanat in massa kläder i stan
  • jag har pluggat business and management
  • hunnit med onsdagsfikan
  • hunnit med ett träningspass
  • och jag har inteätit något onyttigt idag!
Om alla mina dagar vore sådanna - att dom resulterar i att jag är nöjd över mig själv så skulle jag nog vara grymt glad varje dag, eller vad tror ni?

3 kommentarer:

johanna sa...

ska du med och träna på freeeeedag?

kramizar johanna

jocke sa...

men va duktig du är gummsan ^^

Honey Bourbon sa...

klart jag är på, på fredag! Men vilken tid! kan vi inte ta typ kring lunch för jag slutar typ 10! Sen kan vi luncha efter eller nåt? call me