tisdag, maj 26, 2009

skinn hjärta chanel

Jag hittade några vimmelbilder på mig sen ett mingelevent som jag tog med Magda på, så jag tänkte slänga in dom. På bildern har jag på mig - Skinnbrallor, rosa klackar, väska från chanel och skinnjacka.
Jag trodde att den värsta veckan i skolan skulle vara nu när vi hade practice exams, men det var det inte alls. Vi bara kom dit när vi skulle göra proven och sedan gick man hem, bortsett från allt plugg mitt i natten så klart. Men de jobbigaste veckorna kommer nu iaf, massor av inlämningsuppgifter ska göras, planeringar för kommande uppsatser som ska skickas världen runt och bedömmas osv. Så jag har en hel del att göra den här veckan:
  • massor av inlämningsuppgifter
  • tisdag - packa ihop saker från min lägenhet
  • onsdag - skola, träffa Bea ang. en sak och MUF
  • torsdag - ska vara i Uppsala hela dagen, kanske Gävle också
  • Fredag är jag ledig, men då ska jag plugga, städa, packa, grilla på kvällen
  • ska även på ett mingel event på Collage
  • lördag - vattenkrig, vintage mässa, middag med MUF
  • söndag - plugga, packa ihop det sista från lägenheten

5 kommentarer:

Elvira sa...

ge mig din Chanel-väska!!!

Elin sa...

vad heter modellen på Chanel väskan?


Mvh Elin

Anonym sa...

tight ass ;)

Honey Bourbon sa...

Just nu vet jag inte vad modellen heter, men det är en klassiker och vintage dessutom som jag fått av min mormor.

Henke sa...

HOT!!!!!!!