fredag, maj 08, 2009

valupptakt


Oj, vad tiden rinner iväg... den är snart 12 och jag har inte tagit ett bad än! Lär sitta hela natten och bada nu, jag funderar även på att göra en smoothie och sitta och dricka på i badet, mysigt va?!

Imorgon är det lördag, och det brukar betyda (åtminstone för mig) att jag ska få sova ut. Men nej, verkligen inte imorgon. Jag som verkligen har längtat efter att få sova ut! Det beror på att det är valupptakt med MUF imorgon, all day long. Men det kommer bli så roligt. Så jag sak till hotell norrtull där alla andra kommer vara. Jag kommer vara lagom trött kan jag säga, kommer nog även nå stadiet då jag är övertrött och skrattar åt precis allt. Min träningsvärk börjar också smyga på sig nu efter att ha tränat idag, så jobbigt!
Jag har planer på att plugga inatt också, som vanligt!!

Och fan vad jag kommer gnälla imorgon för jag har ont. Men så kul!

1 kommentar:

steffi sa...

vi ses imorgon. :)

Kram