fredag, maj 15, 2009

ny livsstrategi

Idag har jag nog sovit alldeles för länge tror jag för att jag är fortfarande trött. Jag har faktiskt inte sovit ut på ca 2 månader, så detvar faktiskt otroligt skönt att få göra det.

Jag har förövrigt tänkt att jag måste göra upp en ny strategi, för som det är nu funkar inte riktigt. Jag har helt och hållet (nästan i alla fall) lagt skolan lite åt sidan och enbart festat varje helg och till och med mitt i veckan de senaste två månaderna. Men nu har jag tröttnat på det faktiskt och tänkt att jag ska ge skolan lite mer tid igen.
Men anledning för att jag har råkat spåra lite är nog för att jag har varit lite heart-broken om jag ska vara ärlig så jag försökte väl helt enkelt roa och tillfredställa mig med annat, vilket också har funkat. Och vilket jag också älskar...
Nu tänkte jag ta en dusch sen gå in till stan i den fina vädret vi har här i Stockholm. PUSS

3 kommentarer:

alexandra sa...

chantalle... det är sommarlov snar. Hade du tänkt fest-strejka då också? :P

Jag lovar att det som du skrev n u bara kommer hålla sig i max två veckor ;)haha

cicci sa...

vi peppar varandra :D

Anonym sa...

kuksugar-läppar