fredag, maj 08, 2009

mys fredag




Idag försov jag mig IGEN! Jag fattar inte vad som är felet, men jag kom i tid till skolan iaf. Jag tror min hjärna helt och hållet har börjat koppla bort väckarklockan.




Jag har precis kommit hem igen, har som sagt bara en lektion på fredagar. Och jag ska iväg på ett träningspass alldeles strax, så skönt! Man blir jätte energisk av det! Idag är jag osminkad dessutom, har börjat trivas emd det faktiskt (kors i taket).


Efter jag har tränat så är taken att jag ska luncha med en god vän och jag är jätte sugen på en ceasar-sallad och det lutar åt att vi ska sitta på Zanzi, komemr bli riktigt mysigt. Sedan ska jag shoppa lite, träffa Sara för en fika och sen resten av kvällen ska jag plugga, practice exams är nästa vecka och jag är lite nervös...




Idag hade jag på min min ny inköpta jacka också! En benvit jeansjacka i kortmodel, I like! Ska lägga in en bild senare.
Men nu ska jag träna! Ha en bra dag, puss!

3 kommentarer:

Anonym sa...

VEM ska du äta på zanzi med? ;)

/Mxxxxx xxxxxx

Honey Bourbon sa...

men med dig sååååå klart ;) tack för idag BABE! <3

Laura sa...

men gud så söt du var i lugg!! :D