tisdag, maj 05, 2009

godmorgon

Nu sitter jag på skolan, och vet ni vad, en timme för tidigt också! Jag vet inte själv hur jag lyckas ibland. Fyra timmars sömn kan göra underverk med människor tydligen, at least me.

Jag har inte sett så sunkig ut som jag gör idag på länge, har jag kommit fram till, men jag orkade inte bry mig imorse, dessutom har jag gjort en riktigt ful miss matchning med min t-shirt och kofta (ni ser ju bilderna nedanför). Men jag kände mig stressad imorse, och tog på mig dt först bästa jag hittade. Nu vill jag bara hem och byta kläder, annars kommer min dag kännas meningslös...

Förresten så har jag inte skrivit klart uppsatsen än, PANIK!


2 kommentarer:

rosanna sa...

du ser ju inte alls så sliten ut!!!! Du ser alltid bra ut, vad klagar du över kvinna?!

Honey Bourbon sa...

hahahaha, men skämtar du eller? Sliten som fan idag!