måndag, maj 18, 2009

oooops, mammas birthday

Nu har jag vaknat efter min skönhetssömn, så nu är jag pigg igen!
Min mobil ringde dock tusen gånger när jag sov och det gjorde mig jätte grinig, nu när ag tänker efter minns jag inte ens vem som ringde...

Min mammma fyller år idag också!!! och det kom jag på i sömnen, jag har verkligen helt och hållet glömt bort det! Men jag ringde henne nyss och grattade henne. På torsdag flyger jag upp till henne iaf, men då ska vi shoppa lite tänkte vi och ja, det blir nog lite kalas då, även fast jag är ute efter en lång helg så kommer det säkert bli annat, så typiskt, jag ska nog sluta planera.

Den här veckan ser förövrigt lugnt ut för mig (ovanligt nog)
  • Måndag - prov
  • Tisdag  - prov i Engelska
  • sen medlemsträff med MUF
  • sen en sak med Johnny Munkhammar
  • Onsdag - Svenska paper 1
  • shoppa
  • sen ska jag grilla
  • sen stress till o-fikan
  • packa resveskan 
  • städa
  • torsdag - flyger upp till mammma
  • fredag - hos mamma
  • lörda - hos mamma (begravning) men jag hoppar det, hatar begravningar
  • söndag - hos mamma, sen flyger jag hem till Stockholm igen
Jag vet inte hur jag ska klara mig i Kramfors hos mamma, det kommer verkligen kontrastera min vardag. INGEN JÄKLA LATTE JAG KAN DRICKA, INGEN sjysst uteservering där man kan ta ett glas rosé. GAAAAAAAAH!

5 kommentarer:

madde sa...

ååååh kommer du upp till helgen :D?

micke sa...

man kan köpa latte på frasses tror jag!

Honey Bourbon sa...

alltså no offence, men... jag dricker inte latte på frasses vad det nu är - en snabbmats resuarang va? Och för det andra så serverar dom nog ingen riktig latte heller...

veronica sa...

challe, jag lide rmed dig!! Du kommer ju avlida!!!!! :(

micke sa...

ironi är svårt på internet, glömmer det jämt.