torsdag, maj 07, 2009

tre timmar sen


Oj oj vilken dag! Den har inte alls varit speciell, den här känns ganska bra även fast jag försov mig med TRE TIMMAR! Holly mother of god?
Jag vet inte rikgt vad som hände, men jag har inget minne av att väckarklockan ringde, även fast jag ställde 5 larm liksom. Konstigt, huh? Jag vaknade ca 10 och fick panik, sen kom jag på att det är ingen mening att stressa för jag kommer ändå komma dit till lunch då kan jag lika gärna ta det lugnt så det gjorde jag... så jag är ganska utvilad idag.

Jag har inte gjort något speciellt idag, skulle möta upp Bea idag på hennes nya jobb, men hennes mobil dog, TOTALLY! Så jag åkte hem och pluggade och somnade i soffan (jag som sa att jag var utvilad). Nu ska jag ta ett bad iaf, sen smörja in mig med brun-utan-sul så jag är brun och fin tills lördag, och fixa naglarna. Bra va!?  Sedan ska jag plugga som vanligt! Kul liv jag har va!!?

Inga kommentarer: