måndag, maj 04, 2009

mentalt breakdown

Jag har verkligen kämpat mig igenom hela dagen på skolan idag, men nu återstår bara 30 minuter kvar. Har min sista lektion för dagen nu. 
Sen ska jag hem och lägga mig och sova. Jag är så sjukt trött, för att jag satt uppe halva natten för att skriva på World lit uppstatsen, men den är inte klar än... den kommer inte ens bli bra, vilket ger mig mega stor ångest.
Planen för idag är att jag ska vakna upp, och förhoppningsvis vara pigg och glad (kanske?) och skriva det sista på uppsatsen, vilket jag lär göra både under kvällen och natten för att den ska bli klar tills imorgon.

Dessutom har jag en Ben & Jerrys som väntar på mig i frysen. Förövrigt så är det bara en vecka kvar till våra practice exams. Min nervositet ligger redan på topp, men jag vet inte varför? Men, det är nog för att jag är nervös för att bli nervös för att det är practice exams. 

Inga kommentarer: