måndag, maj 11, 2009

tack så hemskt mycket



Jag fick tillslut tillbaka min väska, så nu mår jag verkligen tusen gånger bättre. Ett problem mindre och en sak mindre att tänka på. UNDERBART. Den var på Ck, så efter skolan åkte jag dit och hämtade den, och pratade med lite folk, vilket alltid är lika trevligt.

Jag kom precis hem från Gärdet, vi var där och kampanjade och nu är jag trött. Men jag ska faktiskt plugga nu tänkte jag för våra practice exams börjar imorgon. Gissa om jag är nervös?!  Men jag har faktiskt hela natten på mig att plugga och dessutom har jag bara svenska paper1 imorgon som börjar 12 så jag kan gå upp runt 8 och plugga innan också. Jag tycker det låter som en bra idé.

Nu ska jag kolla in lite höstnyheter (kläder) och sen kommer jag med lite spännande nyheter. Tro mig. Jag vill faktiskt ha höst nu pga kläderna! Och sommaren får väldigt gärna vara här nu så jag kan få ha mina kjolar, klänningar, shorts och gladiator heels på mig, GIMME!

Juste, ni ser väl att mina naglar också sitter kvar FORTFARANDE! Vilket mirakel.

2 kommentarer:

R sa...

exams imorgon :S

Honey Bourbon sa...

mm jag vet, fett nerövs!!