onsdag, maj 20, 2009

release the tiger in you honey


Även fast vädret har varit jätte varierande och konstigt idag så har det faktiskt slutat med att det är sommarvärme nu i luften och det är dunder skönt.

Efter att jag hade varit på Ck så tog jag mig en promenad hem faktiskt för det var så fint väder, men jag tänkte bara ta ett varv runt stan först och då gick jag förbi F12 och det var redan drag där och då var klockan bara 20:00 - när F12 är igång då är det sommar kära vänner!

En av mina bästa vänner har dessutom träffat en ny kille (hon träffar nästan aldrig killar) och hon är med honom nu. Jag känner mig som en liten mamma åt henne nu för att jag tycker hon har hittat helt fel kille. Men ja vi får se...? Just nu smsar hon mig och berättar att dom befinner sig i en pinsam tystnad och hon vet inte vad hon ska göra. Först och främst sa jag - SLUTA SMSA MED MIG! och börja snacka;) Men det är inte det värsta av allt... dom ska sova med varann inatt dessutom!! Hade det varit jag så hade det inte varit en enda lugn stund.

2 kommentarer:

Laura sa...

skaffa fejkleg challe balle!!!! :D

Honey Bourbon sa...

FÖR FAN ;)